For sponsorer

I en forening som Børkop Rideklub er vi meget glade for de sponsorer, der gør det muligt for os at udvikle os og afholde spændende arrangementer for vores medlemmer. På siden her kan du se vores nuværende, faste sponsorer samt de projekter, vi lige nu søger penge eller sponsorater til. Kan du ikke hjælpe med lige nøjagtig dette, så tøv ikke med at kontakte os alligevel. Vi kan ALTID bruge sponsorater - om det er 10 poser pommes frites til vores caféteria, planter til vores udendørsstævner, rideudstyr, byggematerialer mv.

Børkop Rideklub er grundlagt i 1978, og siden da er der drevet rideklub på stedet. Hver uge spreder vi rideglæde til mere end 100 børn, unge og voksne fra Børkop og omegn. Vi er i klubben stolte af at bidrage til, at vores lokalsamfund kan tilbyde så stor diversitet i fritids- og kulturtilbud til vores børn og unge. Vi anerkender, hvor stor en betydning omgangen med heste kan have for mennesker både i nuet og i fremtiden. Som rytter lærer du at tage ansvar for både dig selv og andre. Du lærer at samarbejde i et nonverbalt samarbejde med et stort dyr, der kræver både autencitet, mod og vilje. Du lærer at få tingene gjort selv om det er både kedeligt og koldt.
Lige så er vi et fristed, hvor det ikke er vigtigt, om du er god til matematik. Vi er en parallel til børnenes liv i skolen, hvor de har en anden omgangskreds og med hestene som det fælles tredje, hvorfor de børn, der måske ikke trives optimalt socialt i skolen får mulighed for at danne venskaber på tværs af alder og øvrige demografiske forhold. Dét, synes vi, er værd at støtte op om.

Er du interesseret i at sponsorere Børkop Rideklub? Kontakt vores sponsorudvalg på mail her.

Pt søger vi blandt andet:

Til nye elev heste samt flere bokse

Hvad tilbyder vi sponsorer?

Vi tilbyder selvfølgelig vores sponsorer synlighed til gengæld for jeres hjælp.

Enten via et fysisk skilt, der opsættes på rideskolen eller via link-building med jeres logo her på websiden.
Hver uge besøges rideskolen af vores 120 medlemmer og endnu flere, når vi afholder stævner. Pt arbejder vi på at implementere onlinebetaling, og derfor bliver websiden et nøglepunkt for administration og medlemmer.

Lige så er I velkomne til selv at lave PR omkring jeres sponsorat for Børkop Rideklub.

Kontakt vores sponsorudvalg på mail her for at aftale de nærmere omstændigheder for dit sponsorat.

Kæmpe tak til vores sponsorer