Ønsker du medlemsskab af Børkop Rideklub skal du oprette en profil samt en familieprofil til de børn, der skal gå til ridning på BKR. Det gøres her på siden oppe i højre hjørne "opret profil".

Ved spørgsmål vedr. elevskolen - herunder ind- og udmeldelse, skift af hold, halvparter og øvrige spørgsmål, kontakt da: bkr.elevskole@hotmail.com

Ved yderligere spørgsmål er du velkommen til at rette henvendelse til bestyrelsen på mail: bkr.sekretariat@hotmail.com

Ved spørgsmål til stævner, kontakt Sportsudvalget på: staevne.bkr@hotmail.com

Er du forhindret i at møde op til en undervisningstime bedes du skrive det på facebook gruppen BKR elevskole

Børkop rideklub har en officiel facebook gruppe hvor relevante ting og begivenheder bliver opdateret. Gruppen hedder "Børkop Rideklub (OFFICIEL GRUPPE)"

Grøn omstilling

Ny mødding i Børkop Rideklub

Børkop Rideklub har i sommeren 2023 lavet ny og miljøsikret møddingsplads.

Det sker som led i projekt grøn omstilling, hvor der ligeledes etableres vildeng på et areal i rideklubben. Forår og efterår vil det ligeledes være muligt for lokale borgere i Børkop og omegn at afhente hestegødning til private haver.

Vi glæder os til at fremtidssikre Børkop Rideklub, og vi er enormt taknemmelige for den opbakning, projektet har mødt.

Til at støtte projektet har vi fået sponsorater fra:

Ewii

Vejle Kommunes "Borgernes grønne omstillingspulje"

Primus Danmark